Åk med oss till Paris och Hello Tomorrow Global Summit 2024

För första gången arrangerar Team Sweden Tech en gemensam närvaro på Hello Tomorrow och du och dina startups och scaleups är inbjudna att hänga med!

8 februari 2024

Den 21-22 mars äger Europas stora deeptech-event rum i Paris. Team Sweden Tech* anordnar en gemensam Sverigemonter (kostnadsfri för era startups och scaleups) och vi hoppas att vi tillsammans fyller den med svenska deeptech-bolag. SISP och Ignite koordinerar svenska ekosystemets närvaro och vi ser mycket fram emot att åka till Paris med er och era bolag!

Deltagande bolag och programmet för Team Sweden Tech på Hello Tomorrow Global Summit 2024 >>

Vad är Hello Tomorrow Global Summit?
Det är det största deeptech-eventet i Europa och samlar startups, investerare, industri och ekosystem från hela världen.

Varför är det relevant att vara där?
På Hello Tomorrow Global Summit samlas tusentals deltagare för att ta del av det senaste inom deeptech genom scenprogram, sidoevent, matchmaking- och investerarmöten samt utställning. För första gången samlar myndighetsinitiativet Team Sweden Tech en delegation för att möjliggöra för svenska deeptechföretag att synas inför en global publik genom en gemensam samlingsmonter. Ekosystemsaktörer är självklart också välkomna att åka med i men utan monterplats.

Vad kostar det?
Det är kostnadsfritt för svenska startups att delta i Team Sweden Tech-montern på Hello Tomorrow Global Summit, men medföljande företag står själva för resa, boende och deltagarbiljetter till konferensen. Som svensk deltagare, vare sig du är startup, scaleups eller ekosystemsaktör, har du genom oss 20% rabatt på entrébiljetten (ordinarie pris €407-€539) och vi rekommenderar också gemensamt svenskt hotell för att maximera möjligheten till bra nätverkande. Rabattkod och info om hotell fås vid anmälan.

Hur anmäler man sig?
Sista dag för anmälan för startups var den 14 mars.

Rabatt på biljett
Deltagande startups, scaleups och ekosystemsaktörer får genom SISP och Ignite 20% rabatt på biljettpriset till Hello Tomorrow Global Summit. Maila Shara Fägerwall Tawfik shara.fagerwall.tawfik@sisp.se för att få tillgång till bokningslänk med rabatt.

Hotell
Vi rekommenderar att bo på Holiday Inn Express Paris - Canal de la Villette, an IHG Hotel · 68 Quai de la Seine.

Shara Fägerwall Tawik, eventansvarig:
Elijah Aldana, Startup Community Manager:

*Team Sweden Tech
Team Sweden Tech är ett initiativ från Vinnova, Energimyndigheten, Svenska institutet och Business Sweden, med syfte att arrangera Sverige-synkade aktiviteter på internationella techevent.